L'ESCOLA

Objectius

Formar una xarxa diversa entre professionals del camp audiovisual i social, persones en situació de vulnerabilitat i alumnes participants en les diferents formacions.

Fomentar una visió crítica davant la realitat que ens envolta generant continguts des de les mateixes persones que con-viuen amb diferents realitats.

Proporcionar una via d’expressió per a diferents col·lectius, mentre els acompanyem en el procés d’autoproducció i autogestió.

Garantir que la participació de les persones en situació de vulnerabilitat o exclusió social sigui gratuïta.

On estem

Situada al carrer Siracusa 53 de Barcelona, [TARO] disposa de quatre aules en les instalacions de la Escola de vida Montserrat en les quals desenvolupar les formacions. Una de les aules disposa d'equips de producció audiovisual per al desenvolupament dels projectes.

Equip docent

L'equip docent de l'escola està compost per un grup divers de professionals tant del sector social com de l'audiovisual.

David Fernández mail
Irene C.Matamala mail